Kvam skole

Kvam skole

Postadresse: Øverbøen 39, 6411 Molde

Besøksadresse: , 6411

Telefon: 71112500, 98611986

Kontaktperson: Stine Nordvik, 99033704, stine.nordvik@molde.kommune.no

Tal på produksjonar: 8

  • Alle

BB7 – Ein poesiverkstad med Endre Ruset

Annet, Trinn: 7
Gjennom skriveøvingar som tar utgangspunkt i fem utvalgte dikt av Bjørnstjerne Bjørnson, skal elevane arbeide med poesi og legge grunnlaget for deling av eigne ord.
Det blir arbeidd med: 
  • å skrive
  • å lese for seg sjølv 
  • å lese for andre
  • å la andre lese
Gjennom kurset blir skulen og elevane kjende med lokale forfattarar (dei som gjennomfører kurset), får kunnskap om regional litteraturhistorie (fokuset på Bjørnson sine dikt), får utfalde seg kreativt (skriveoppgåver knytta til dikta) og lærer om poetiske verkemiddel (vi får elevane til å lese sine tekster og gir respons med fokus på verkemiddel elevane har brukt).Målet med verkstedet er: 
  • å formidle Bjørnstjerne Bjørnson sin poesi gjennom poetisk dialog 
  • å fremme elevane si forståing av poesi som kunstform
  • å lære noko om korleis uttrykke seg ved å skrive poesi
Til bruk i poesiverkstaden blir det laga eit elevhefte, Diktene mine, med fem Bjørnson- dikt: «Jeg velger meg April «–I skogen», «Træet stod ferdig», i tillegg til to andre Bjørnsondikt.Det blir også laga eit metodeheftet til produksjonen: Skriv poesi – med Bjørnstjerne Bjørnson. Dette metodeheftet er meint å vere ein ressurs for lærerar og andre interesserte. Målet er at det skal inspirere til å arbeide med poesi, med utgangspunkt i Bjørnstjerne Bjørnson sine dikt.

BYGG! og bevare meg vel!

Kulturarv, Trinn: 5-7
Dei tradisjonelle byggeteknikkane er rett og slett geniale. Naust, løer og hus blei sette opp utan ein spikar, og har stått støtt i mang ein orkan. Vi skal sette opp grindbygg, bukkebygg, stavlinebygg og laftebygg og lære om byggetradisjonar i Møre og Romsdal.

Bygga er tilpassa bruken og landskapet. Dei fortel om kvardagsliv, kunnskap og verdiar. Bygg eignar seg som studieobjekt fordi dei er så tydelege, både som konstruksjonar og som delar i eit landskap.Regionmusea i Møre og Romsdal turnerer med «BYGG! – og bevare meg vel» i heile fylket.

Elevane skal utforske og delta i praktisk arbeid, og slik få auka forståing og interesse for berande konstruksjonar, arkitektur og byggetradisjonar i lokalmiljøet sitt.

Formidlinga tek utgangspunkt i  fire frittståande byggmodellar, utforma som byggesett. Dei er ca. 120 x 90 cm store. Byggesetta tek for seg grunnleggjande berekonstruksjonar brukt i Møre og Romsdal. Grovt sagt er grindbygg brukt på Sunnmøre, stavlinebygg på Nordmøre og midt i mellom ligg Romsdal, der dei har ein spennande variant som vi kallar bukkebygg. Dette er ein hybrid – ein mellomting -  mellom grindbygg og stavlinebygg. Laftebygg har vi felles.Elevane bruker alle sansane når dei arbeider seg fram til kunnskap om tradisjonelle byggemetodar brukt i Møre og Romsdal. Dei kjenner på materialet, samarbeider, tenker logisk, er praktiske og konkrete. Dei utforskar, ser på linjene, og føler kva som skal til for å få bygget til å stå stødig.Vi vil bruke om lag tre skuletimar pr. klasse, to klasser pr. dag – ei før og ei etter lunsj. 

DRUMDRUM!

Musikk, Trinn: 1-7
Rytmisk energi frå DanmarkDRUMDRUM er ei unik oppleving av tre musikarar frå den danske jazzelite, og deira gnistrande og virtuose samanspel og speleglede. Elevane vil få høyre original, klangfull og groovy musikk, hovedsakeleg komponert av Benita. Benita Haastrup har vunne fleire prisar for sitt levande og fargerike trommespel. Musikken er inspirert av jazz, verdsmusik og danske folkesongar, den er også både overraskenede, medrivende og humørfyldt. - og dessuten sterkt inspirert av naturen omkring oss.

DrumDrum handlar om å gi vidare den gleden det er ved å spele og improvisere saman, om å dra inn lyttarame og om å skape fellesopplevingar som opnar oss. 
Orkestret har i 2017 utgitt en anmelderrost cd "Going North” - som ble nomineret til 2 Danish Music Awards. 
Jazzspecial skriver : “Telepatisk sammenspil….noget af det flotteste musik jeg længe har hørt”. 

FørebuingDet er fint om elevane får sjå videoar og lenkar om bandet og programmet på førehand (sjå lenker). Medverkande
Benita Haastrup – trommer, perkusjon og vokal
Kaare Munkholm – vibrafon, perkusjon
Jens Skou Olsen – kontrabass, perkusjon

Garage (Cirka Teater)

Scenekunst, Trinn: 5-7
Med Garage har Cirka Teater ønsket å skape en rå forestilling som gir publikum en annerledes teaterestetikk enn det som ofte blir forbunnet med teater for barn. Gjennom humor og nysgjerrighet for mekanikk og kreativitet inviterer vi til en forestilling hvor poesien ligger i det stygge og uslepne, ikke i det estetisk vakre og rene. Garage er en skitten og humoristisk teaterforestilling for voksne og barn fra 10 år. Handlingen foregår i et mekanisk verkstedsmiljø. Her møter vi hverdagen til to mekanikere i møkkete kjeledresser som lever enkle liv. De er lidenskapelige og nysgjerrige med en sterkt fasinasjon for hvordan alt rundt dem fungerer. De har maskiner og motorer som kan løse utfordringene de
støter på i løpet av dagen. I verkstedet bor også ei høne. Den legger et nytt egg hver dag, og er mekanikernes næringskilde. Hva skjer om høna en dag legger flere egg? Og hva om kilden til mat en dag forsvinner?
Garage er produsert i samarbeid med Turnéteatret i Trøndelag, og sammen har vi ønsket å utforske hvordan vi kan utfordre rammene for scenografisk utfoldelse i forbindelse med en forestilling som skal turnere gjennom Den Kulturelle skolesekken, på kulturhus og festivaler.
"Garasje" har premiære på Turnéteateret i Trøndelag, Verdal, 9. september. Det blir turné i Trøndelag våren 2018 og vi kommer tilbake til mer informasjon og datoer.

I det magiske kinomørket

Film, Trinn: 1-4
I det magiske kinomørket møtar elevane filmen i dens rette element. Kinoens brede lerret, gode lyd og mjuke seter. Vi blir tatt med på ein reise gjennom kinohistorien, frå den første norske kinoen blei opna i 1904, til dagens høyteknologiske visningsarenaer. Kva er eigentleg ein kino? Og kvifor skal vi sjå film på kino, no som skjermane foran sofaen heime blir større og større, og filmutvalget på internett er tilnærma uendeleg?

Kurt Schwitters på Romsdalsmuseet

Annet, Trinn: 7-10
Dette verkstedet har fokus på egenaktivitet der elevene, ut fra en innføring i Schwitters kunstverden, får utfolde seg i å lage bilder i Schwitters ånd.Klassenes arbeid blir fotografert og lagt ut på museets hjemmeside og facebookside..

Tobias og dagen det smalt (Jenny Svensson & Rimfrost teaterensemble)

Scenekunst, Trinn: 1-4
Tenk om du var ni år igjen og hadde en superstor hemmelighet inne i deg. En hemmelighet som, om alle fikk vite det, gjør at alt krasjer? Sånn har Tobias det inne i seg når vi møter han…
Tobias har slått neseblod på Gøran – skolens skumleste gutt. «Ingen jenter får være med!» sa Gøran, men han vet jo ikke at Tobias ikke er Cecilie selv om han ser sånn ut. Ikke engang mamma og pappa vet at Tobias ikke er Cecilie.
Bestevennen Pauline og den usynlige dinosaureksperten Konrad er de eneste som vet, og de prøver å hjelpe. Likevel føles det like ille som da meteoren kolliderte inn i jorden og dinosaurene døde. Hvordan skal Tobias forklare for alle sammen hvem han egentlig er? Kanskje er det nettopp en meteor som må til før ting kan bli bra igjen.
Tobias og dagen det smalt er en forestilling om identitet, dinosaurer og vennskap. Forestillingen tar utgangspunkt i samtaler med barn og voksne om kjønnsidentitet. Gjennom en miks av fantasi og virkelighet utvikler forestillingen kunnskap og innsikt: det er mange måter å være menneske på.

Tor med hammaren - Forteljar- og teaterverkstad

Annet, Trinn: 1-4
På denne verkstaden skal elevane sjølv få utfalde seg og leike med denne energi- og humørfylte historia fra norrøn mytologi.Vi startar opp med  oppvarmingsleikar for å få opp energien og felles fokus – deretter fortel utøvaren historia om den gangen guden Tor mista hammaren sin.Saman illustrerar vi historia: fortel, lagar lydkulisser, kor, dans, rytme og teaterimprovisasjonar – alt berre med eigen kropp og stemme.Til slutt set vi saman det vi har jobba med til ei ny framføring av historia – og den vil vi gjerne vise fram for eit anna klassetrinn!
Uttrykksform
Åpne filter