Harøy skule

Harøy skule

Postadresse: Postmottak, Austrevegen 15, 6487 Harøy

Besøksadresse: Skulevegen 28, 6487 Harøy

Telefon: 41470805 (Kulturkontakt Helen Harneshaug), 71277530 (Skuleadministrasjon)

Kontaktperson: Helen Harneshaug, 41470805, helen.harneshaug@sandoy.kommune.no, Åshild Sandøy Surowiec, 71277530, ashild.surowiec@sandoy.kommune.no

Tal på produksjonar: 7

  • Alle
  • VGS

En bror for mye

Litteratur, Trinn: 5-7

En folkefiende (Teatret Vårt)

Scenekunst, Trinn: 8-VG3
Hvordan takle dagens samfunnsproblemer når vi ikke lenger kan snakke, lytte og diskutere med hverandre?Doktor Thomas Stockmann og broren Peter er så forskjellige som man kan bli. Peter er konservativ og kapitalist, Thomas er en idealistisk rebell. Thomas praktiserer som lege på byens kurbad. Peter er byfogd, politimester og formann i badet.Brødrene lever side om side i en norsk småby, ikke ulik andre norske småbyer. En dag oppdager Thomas at vannet i kurbadet, byens stolthet og turistmagnet, er forpestet. Å utbedre feilen vil ødelegge økonomien og livsgrunnlaget til den lille byen. Å ikke utbedre feilen vil ødelegge folks helse.Den ene broren har retten på sin side, den andre har makten. Men ingen har svaret. Begge er sta. Begge er krenket. Begge er egoister.Philipp Stengele er nok engang aktuell med klassiker for ungdom. Stengele ble nominert til Heddaprisen 2016 i kategorien for beste scenetekst for sitt tekstarbeid med Othello. Forestillingen ble også nominert til Heddaprisen 2016 i kategorien for årets barne- og ungdomsforestilling.

Grounds

Musikk, Trinn: 8-10
Å leike og improvisere med gamal musikk, er det Caroline, Elizabeth og Eirik seier dei gler seg mest til når dei snakkar om Grounds.Meininga med namnet Grounds er at melodiane skal bli løfta fram,  og dette meinte komponistane og instrumentalistane både i barokken og no. Grounds tyder bakke eller bakkekontakt, og i musikken tyder det at «grounden» er dei faste, repeterande mønstra som ligg under alle broderingane, og som speglar den overdådige kunsten og kulturen på 1700-talet.Hoffet til franskekongen Ludvig 14. og musikken som vart laga då, er sentral i konserten. For å kunne forstå denne musikken må ein kunne noko om dansen, moter, kulturen og samfunnet frå 1700-tallet. Konserten Grounds nyttar desse elementa til å skape ein større samanheng for lytteopplevinga. Konserten presenterar nokre av dei dyktigaste spesialistane i landet på barokkmusikk og -dans, og er eit program som bringer fjern historisk tid inn i skulen, og samstundes i samanlikning med korleis vi har det i no.

Ingunn Røyset - Brevet frå krigen

Litteratur, Trinn: 8-10
Jorun var 12 år då krigen starta, då bombefly flaug over flaggstonga i hagen og rett over huset. Livet på ferieidyllen Lindøya i Oslofjorden vart aldri det same. Frå kjøkkenvindauget var Jorun vitne til den tyske invasjonen 9. april 1940, ho såg allierte fly som slapp bomber over Oslo sentrum og Donau som segla sakte forbi med dei norske jødane på veg til Tyskland.Produksjonen tek utgangspunkt i sakprosaboka Brevet frå krigen (Samlaget, 2017), der 89 år gamle Jorun fortel om opplevingane sine under oppveksten på Lindøya i Oslo frå 1940-1945. Jorun og foreldra hennar var ein av fleire familiar som var fastbuande på øya under krigen. Gjennom opplevingane til Jorun vert sentrale sider av norsk okkupasjonshistorie skildra, men vi får også vite korleis det er å vekse opp i krig.Ved hjelp av foto, forteljing og enkle skriveoppgåver kjem vi tett på korleis det er å vere i ungdomsskulealder og leve i frykt for at huset ditt, øya di og byen din skal bli bomba.Eg visste ikkje kva krig var. Ikkje før bombeflya kom over huset vårt. Ikkje før soldatar tok skulen vår, og folk vart sett i fengsel. Eg kunne ikkje lenger stole på nokon, ikkje på naboen, ikkje på onkelen min, og ikkje på veninna mi. Den dagen tyskarane kom, forstod eg kva krig var. Då forstod eg at alle kan døy. Eg også.Bokmeldingar:"Jorun er et fantastisk vitne til den tiden hun voks opp i, hun forteller innlevd og detaljert om store dramatiske begivenheter og de små i dagliglivet, men også om sorgen ved å miste en søster til sykdom. ... Innholdet og nærheten i fortelling er det ingenting å si på. Et ungt menneske er et ungt menneske. Da som nå."  - Leif Ekle, NRK
Produksjonen er støtta av DKS Bergen og Kultursekken Møre og Romsdal (DKS).

JADA JADA JA - Prøysen og skolen.

Musikk, Trinn: 1-7
"Det går ei lita jinte og en liten gutt på vægen tell skulen...""Trur du'n John vil ha jintefølje du a?""Det er farlig å GÅ til skolen. Det er jo så mye trafikk! Ja for alle foreldra kjører unga sine til skolen." "Jeg måtte fire meg ned langs fjellsida for å komma til skol'n je." "På Hamar ja!?""Helt fra jeg var liten har jeg hørt de voksne si: Hva har denne fjompenissetufsen tenkt å bli?" "Åffer er du kjærest med hennar a, når det er så mange PENE jinter?""Dom har kvite auehår, akkurat som griser!" "Jasså så du kjøper klea dine på Cubus du! Mamma kjøpte denne til meg i London. Og den var IKKE på salg for å si det sånn". "Jovisst går unga i uniformer i norsk skole!""Rør æiller verket som laga låten. Nei slike ting har vi ittno med." "Det går ei lia jinte og en liten gutt hemmat ifrå skulen. Dom går å leies hand i hand."

Juryen (Hege Haagenrud)

Scenekunst, Trinn: 1-7
Juryen opnar med ei mystisk scene; to dansarar dansar samtidsdans til vakker musikk med projisert natur som bakteppet.Med eitt kan vi høyre kviskring, først frå eitt barn, etter kvart kjem det fleire stemmer til: «Hva er det de gjør? Hvorfor gjør de det? Jeg skjønner ingenting!»Plutseleg kjem det eit barn fram på projeksjonsduken i bakgrunnen, så eitt til og eitt til. Barna stansar framsyninga.Dei kjem fram til at ettersom dei er barn, og dette er ei barneframsyning, bør dei få lov til å vere med å lage framsyninga.Barna tek over kontrollen; dei skal lage den optimale framsyninga!Om dei lukkast vil vi ikkje røpe, men gruppa står ovanfor mange utfordringar. - Korleis skal dei bli samde, dei er jo ikkje einsarta sjølv om dei er barn?   "Jeg liker vold og blod"
   - Alfred 7 år.   "Jeg har ikke lyst til å samarbeide med de andre barna, jeg vil bestemme alt selv"
   - Edith 6 årFramsyninga er støtta av: SPENN, Norsk kulturråd og FFUKLes omtale av Juryen

Tenk om eg var ein tanke

Litteratur, Trinn: 1-4
I programmet Tenk om eg var ein tanke får elevar på 1. til 4. trinn vere med på ei magisk reise inn i lyrikken si verd. Framsyninga skapar undring kring språk og dikt ved å gå vegen om musikk.
Tenk om eg var ein tanke er bygd på «Når morgonfrosken syng», ei diktbok skriven av forfattaren Per Olav Kaldestad. Dette er dikt som tek for seg store spørsmål og emne som universet, einsemd og kjærleik, men òg nære og konkrete fenomen som vêr og vind, fuglar og froskar.
Det er musikarane Annlaug Børsheim (song, gitar og fele) og Mari Skeie Ljones (fele og song) som tek elevane med på reise inn i Kaldestad si magiske verd. Kva skjer med diktet frå bok til opplesing til song? Endrar diktet seg undervegs? Utøvarane får elevane med på ei samtale om dikta, der alt er lov å seie og ingenting er feil.
Uttrykksform
Målgruppe
Åpne filter