Myklebust barne- og ungdomsskule

Myklebust barne- og ungdomsskule

Postadresse: , 6140 Syvde

Besøksadresse: , 6140

Telefon: 700 30400, / 99 10 93 19

Kontaktperson: Gunn Toril Stubbmo, 99109319, gunn-toril.stubbmo@vanylven.kommune.no

Tal på produksjonar: 7

  • Alle
  • VGS

BRUNE (Teater Joker)

Scenekunst, Trinn: 1-7
Om dagen er Rune Rune, en gutt som akkurat har mistet bestefaren sin, men om natten er han Brune -superhelten som ikke er redd for noen ting. Han lister seg ut og maler syklene til guttene som rev plankehytta. Etter hvert får han hjelp av vennene Atle og Åse.     
BRUNE er en forestilling om vennskap, mot og å ta igjen. Den handler også om savn, en bestefarklokke som lever sitt eget liv, kampen for tilværelsen og om hvordan alt kan gå galt når superheltkreftene ikke strekker til. 
Forestillingen er en dramatisering av Håkon Øvreås sin roman med samme navn, og er laget i samarbeid med Akershus Teater.  BRUNE vant HEDDAPRISEN 2017 for beste barneforestilling.     

Du velger selv

Film, Trinn: 4-7
Du velger selv er ein animert dokumentarfilm med barn som fortel om korleis det er å ha ein forelder i fengsel. Mange av desse barna veit ikkje kvifor mor eller far plutseleg blir «borte». Barna i filmen er anonymisert gjennom animasjon, men dei har sine eigne forteljarstemmer. Dei fortel sjølv om sin kvardag, sakn og draumar.Kajsa Næss er regissør og animatør for filmen. Saman med medanimatør og medprodusent Jan Otto Ertesvåg frå Ålesund, har ho laga ein film med eit viktig tema.Ertesvåg viser skisser og forklarer korleis filmen blei laga, og snakkar om kvifor denne filmen er viktig. Barna får stille spørsmål og fortelje kva dei tenkjer om det å ha ein forelder i fengsel. Jan Otto kjem også til å snakke om kva ein dokumentarfilm er, og han vil vise døme på ulike teknikkar og filmar.Til læraren:"Du velger selv" er ein film med eit viktig tema. Kvart år opplever mellom 6000 og 9000 born at ein av deira foreldre vert fengsla. Det kan vere elevar på din skule som er berørt av denne problematikken, og spesielt i desse tilfella er det tilfella er det bra å forberede eleven på kva som skal skje.Animatøren si erfaring med visning av filmen er at elevar i denne aldersgruppa er åpne, nyskjerrige og har mange tankar rundt temaet. Det er også utarbeida eit informasjonshefte som kan vere nyttig for læraren. Informasjonshefet skildrar vanlege problemstillingar knytt til å ha ei mor eller ein far i fengsel. Det er foreningen for Fangers Pårørende som har laga heftet.Lenke info-hefte: http://www.ffp.no/?module=Articles&action=Article.publicOpen&id=392Omtale NRK: http://www.nrk.no/kultur/film-om-barn-med-foreldre-i-fengsel-1.10947155Animatøren styrer timen og opplegget, men om lærar vil bidra med spørsmål eller liknande er han/ho hjarteleg velkomne til det. Dette opplegget passar spesielt godt inn i norsk, samfunnsfag og RLE.Vi ber om at kulturkontakter eller lærar introduserer filmskaparen som kjem på besøk. Det set ei fin ramme for møtet.Jan Otto ynskjer tett kontakt med elevane, og ser difor gjerne at ein skyv pultane ut til sida, slik at elevane sit på stolrekker (Kinooppsett) frå byrjinga av timen. Det er best dersom dette er gjort før timen startar.Filmsnutt av "Du velger selv" kan du sjå her: https://vimeo.com/81483227

Grounds

Musikk, Trinn: 8-10
Å leike og improvisere med gamal musikk, er det Caroline, Elizabeth og Eirik seier dei gler seg mest til når dei snakkar om Grounds.Meininga med namnet Grounds er at melodiane skal bli løfta fram,  og dette meinte komponistane og instrumentalistane både i barokken og no. Grounds tyder bakke eller bakkekontakt, og i musikken tyder det at «grounden» er dei faste, repeterande mønstra som ligg under alle broderingane, og som speglar den overdådige kunsten og kulturen på 1700-talet.Hoffet til franskekongen Ludvig 14. og musikken som vart laga då, er sentral i konserten. For å kunne forstå denne musikken må ein kunne noko om dansen, moter, kulturen og samfunnet frå 1700-tallet. Konserten Grounds nyttar desse elementa til å skape ein større samanheng for lytteopplevinga. Konserten presenterar nokre av dei dyktigaste spesialistane i landet på barokkmusikk og -dans, og er eit program som bringer fjern historisk tid inn i skulen, og samstundes i samanlikning med korleis vi har det i no.

La Belle Dance

Musikk, Trinn: 1-7
For å kunne forstå musikken fra barokken må man kunne noe om dansen, motene, kulturen og samfunnet fra 1700-tallets Frankrike. La Belle Dance bruker disse elementene til å skape en større sammenheng for konsertens lytteopplevelse. La Belle Dance handler om barokkmusikk, barokkdans og et kongelig ball.Konserten presenterer noen av landets dyktigste spesialister på barokkmusikk og -dans, og et program som bringer fjern historisk tid inn i gymsalen. Elevene opplever betagende og elegant dans, akkompagnert av en vakker og energisk barokkmusikk fremført på tidsriktige instrumenter.En del av produksjonen inneholder medvirkning i form av dans. Det betyr at elevene må øve på dans i forkant av produksjonen. Link til forberedelsesmateriale finner dere her: Forberedelsesmateriale.Lærere har ved enkelte tidligere turnéer fått tilbud om dansekurs. Ved turnéene i Møre og Romsdal henvises det til de vedlagte videoene og materiell.Idé/opplegg: Utøverne i samarbeid med produsent Scott Rogers Scenisk instruksjon: Anethe Alfsvåg
Rekonstruksjon av historisk koreografi: Elizabeth Svarstad
Produsent: Scott Rogers, Buskerud fylkeskommune 2008.Utøvere:Caroline Eidsten Dahl, blokkfløytehar spilt med ledende ensembler fra inn- og utland som: Kremlin chamber orchestra, Drottningholms Barockensemble, Barokkanerne, Bergen Kammerensemble, Norsk Barokkorkester, Trondheimsolistene, Kammer Allegria, Norsk Kammerorkester og Oslo Barokkorkester. I tillegg kommer deltagelse ved ulike festivaler: Oslo Operafestival, Stockholm Early Music Festival, Oslo Kammermusikkfestival, The Early Music Festival i London, Vinternattfestivalen i Oslo, Griegfestivalen i Arendal, Barokkfest i Trondheim samt Johan Halvorsen Musikkfest i Drammen. Våren 2007 ble hun en av tre vinnere av Rikskonsertenes lanseringsprogram «Intro- klassisk» i sesongen 2008–2009. I regi av Rikskonsertene reiste hun til India og Kina for blant annet å framføre norsk og kinesisk musikk med musikere fra Shanghai. Caroline mottok Statens kunstnerstipend for nyetablerte kunstnere i to år, fra 2010 til 2012. Elizabeth Svarstad, dansElizabeth Svarstad har utdannelse fra Den Norske Balletthøyskole i Oslo og Nordisk mastergrad i dans. Hun er danser, koreograf og pedagog i barokkdans og historiske danser. Hun har medvirket i en lang rekke produksjoner med blant andre Concerto Copenhagen, Ensemble Zimmermann, Norsk Barokkorkester, Det Norske Blåseensemble, Trondheim Barokk, Stavanger Barokk og ensemble Paulus barokk. Hun leder dansekompaniet Compagnie Contours, et kompani som spesialiserer seg på barokkdans i møte med samtidsdans. Hun er doktorgradsstipendiat i dansevitenskap ved Institutt for musikk, NTNU.Vegard Lund, theorbe og barokkgitar Vegard Lund har utdannelse fra Norges Musikkhøgskole og Guildhall School of Music and Drama. Her fikk han Premier Prix for sin diplomeksamenskonsert. Han er aktiv som solist, kammermusiker og musikalsk leder og er medlem av ensemblene Nordisk Barokk Kvartett og Pro Musica Antiqua. Han jobber regelmessig med Sveriges Radiokor, Adolf Fredriks Bachkor og Norsk Solistkor i tillegg til oppdrag som solist og continuomusiker med Det Norske Kammerorkester, Norsk Barokkorkester, Barokkanerne og The New Dutch Academy. Han har deltatt på en rekke CD-innspillinger som solist, akkompagnatør og kammermusiker, på plateselskaper som Simax, 2L, Grappa, Kirkelig Kulturverksted, Quattro og Lawo classics.

Queen without land

Film, Trinn: 8-10
Dette er ei sann historie om møtet mellom Frost, ei nydelig isbjørnmor, og Asgeir Helgestad, ein norsk naturfotograf, gjennom ein 4-årige tur på Svalbard. Stigande temperaturar er årsaken for dramatiske klimaendringar når isen smeltar på rekordtid. Fjorder som ein gong var fulle av is og seler, blir borte, noko som skyver Frost lenger bort. Asgeir er dedikert til å finne henne og dokumentere alt som har blitt borte for ho, men oppgåva hans er langt ifrå lett.
Denne filmen utforskar spørsmålet "Denne planeten er ein heim for alle av oss, har vi råd til å ignorere det?".

Til å ta og føle på

Visuell kunst, Trinn: 1-4
Korleis ser ein følelse ut, kva form har han? Og korleis kunne det vere å ta på ein følelse?
Sorg er når du er trist. Sinne kan komme av at du ikkje blir forstått eller at nokon ikkje behandlar deg rett. Glede kan du føle når du føler deg bra og blir forstått. Redsel kjem når du på ein eller annan måte følar deg trua eller utrygg. Avsky kan ein kjenne om ein synes noko er ekkelt eller skremmande.
Alle har vi kjent på desse grunnfølelsane. Følelsane våre følgjer oss livet ut. Å forstå vårt indre kjensleliv kan hjelpe oss å forstå eigne reaksjonsmønster, gi betre sjølvinnsikt og sjølvfølelse. Og det kan hjelpe oss å lese visuell kunst.

Metall kan bøyast, det er både hardt og mjukt. Tre er ganske hardt men også mjukt- det kan vi spikke. Tekstil er tøyeleg, det kan vi sy. Plast kan vi smelte til nye former. Papp og papir kan vi brette og klippe. Stein og keramikk er hardt, og kan knusast. Materialar og det visuelle språket gir oss heilt andre moglegheiter å uttrykke følelsar på enn med ord.
I kunstformidlinga ”Til å ta og føle på” skal vi bli kjent med materialar og følelsar, og vi skal samarbeide om å lage ein skulptur.
Mål for kunstformidlinga er å få fokus og bevisstgjering av grunnfølelsane og ulike byggematerialar. At elevane kan danne seg individuelle visuelle bilete av grunnfølelsane sine. At elevane kan få ei forståing av at visuell kunst kan vere to-eller tredimensjonale bileter av vårt indre kjensleliv. Ved å kjenne sine eigne følelsar kan det bli gøy å lese visuell kunst.

To syke søstre (Teater Spillebrikkene)

Scenekunst, Trinn: 8-VG3 og vaksne
Søstrene Berit og Bodil har mistet foreldrene sine i en trafikkulykke. Berit ble lam i den samme ulykken og sitter i rullestol. Hun tyranniserer nå søsteren sin på alle tenkelige og utenkelige måter.Bodil er mer forsiktig og den ordentlige søsteren, og kanskje i manges øyne, litt kjedelig. Men det skal vise seg at hun ikke går av veien for å ta igjen på sin bitre og ondskapsfulle søster"To syke søstre" er en grøsserkomedie skrevet av Kjetil Indregard. Publikum tas inn i en verden av bitterhet, humor, ondskap, overraskelser og grufulle grøss.Forestillingen hadde premiere i 2001, og var deretter på turné i store deler av landet. Etter gjentatte ønsker om gjenopptagelse hadde forestillingen nypremiere 4.november 2015 på Kulturhuset i Oslo.
Uttrykksform
Målgruppe
Åpne filter